בחרו עמוד

מדוע עסקים קטנים צריכים ליצור אתר בשנת 2019?

נכון לשנת 2018 כמעט 40% מהעסקים הקטנים אינם בעלי אתר .
למדו על היתרונות של יצירת אתר בעלות נמוכה לעסק שלכם.

אם אתם על הגדר לגבי השקעה באתר אינטרנט בשנת 2019 , הנה 5 יתרונות של בניית אתר אינטרנט לעסק הקטן שלכם:

האם ידעת ש 85% מהצרכנים משתמשים באינטרנט כדי למצוא עסק מקומי?

בדקו את הרגלי החיפוש האישיים שלכם. כאשר אתם זקוקים למוצר לא חיוני כמו נר ריחני, או כשאתם בחופשה וצריך למצוא מסעדה בקרבתכם, מה אתם עושים?

אתם פונים לגוגל, מבצעים חיפוש מהיר ורואים מה מופיע בתוצאות החיפוש. כמעט כולם (97%) יחפשו גם ביקורות על העסקים שצצים  בתוצאות חיפוש.

תרחיש זה מראה כי קיום נוכחות מקוונת דרך אתר אינטרנט, מדיה חברתית וביקורות צד ג 'הופך להיות חשוב יותר לעסקים בכל הגדלים.

לעסקים קטנים או מקומיים בפרט, יצירת אתר היא קריטית למשיכת קהל נאמן וצמיחה לאורך זמן. עם זאת, 36% מהעסקים הקטנים אינם בעלי אתר, ולא כל העסקים הללו מתכננים להקים עסק בעתיד.

אם אתה על הגדר לגבי השקעה באתר אינטרנט בשנת 2019 , הנה 5 יתרונות של בניית אתר אינטרנט לעסק הקטן שלך:

 

  • הופעה בתוצאות חיפוש מקומיות

אנשים מסתמכים על חיפוש כדי למצוא עסקים מקומיים, ולכן כדי להתחרות ברשתות גדולות, אתה צריך להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות.
אם העסק שלכם אינו מקוון ומסתמך על מפה לאוזן או על פרסום מסורתי כדי למשוך לקוחות חדשים, סביר להניח שאתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים.

אתם יכולים לבצע אופטימיזציה של אתר פשוט שיופיע בחיפושים קרובים בגוגל ב- 9 שלבים.

נניח שבבעלותכם מאפייה בתל אביב. אם אין לכם אתר, לא תופיעו כשאותו תייר שמסתובב בטיילת ומחפש "מאפיות בסביבתי."
ניתן לראות בתוצאות החיפוש המוצגות מצד שמאל – בתי מאפה שאינם דווקא רשתות גדולות.
זה מראה כי העסק שלך יכול למשוך לקוחות חדשים באמצעות אתר פשוט ועדכני שמופיע לחיפושים מקומיים.

  • אתר הוא הבסיס לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך.

זה המקום אליו הלקוחות מגיעים למידע על העסק, המוצרים / השירותים והעובדים שלך. לזה מקשרים חזרה עיתונאים או בלוגרים.
זה חלק ממסע הפרסום השיווקי שלך.

 

  • מדוע פרופיל מדיה חברתית לא יכול להחליף אתר עסקי?

למרות שיצירת דף פייסבוק, לינקדאין, טוויטר או אינסטגרם לעסק שלך היא רעיון נהדר, המדיה החברתית בלבד אינה מספיקה.
אם אתה מסתמך רק על פלטפורמות של צד שלישי כדי לבנות את הנוכחות שלך באינטרנט, קשה יותר לשלוט על הנראות של המותג שלך באופן מקוון.

קחו לדוגמה את שינוי האלגוריתם האחרון של פייסבוק. כעת, כל הפוסטים של עמודים עסקיים יורדו בדירוג אלא אם כן הם יוצרים אינטראקציה משמעותית. משמעות הדבר היא שהעסק שלך צריך לשנות את האסטרטגיה שלו לצורך מעורבות לקוחות בפייסבוק.
במקום זאת, צור בר אייקונים של  מדיה חברתית וקשר אליהם מהחלק התחתון (פוטר) של אתר האינטרנט שלך .
מבקרי אתרים יידעו למצוא אותך במדיה החברתית אם אתה מציג אייקוני פרופיל חברתי מקושרים באתרך.

  • הצג את המוצרים והשירותים שלך

כאשר יותר צרכנים מעדיפים למצוא ולקנות מוצרים באופן מקוון, חשוב שיהיה להם אתר אינטרנט המציג את המוצרים והשירותים שלכם.

זה יוצר שתי הזדמנויות:

הלקוחות ימצאו את המוצרים שלך באופן מקוון וירכשו אותם באופן מיידי
הלקוחות ימצאו את המוצרים שלך באופן מקוון ואז יבקרו בחנות שלך כדי לבצע רכישה
השימוש באתר שלך למכירת מוצרים ברשת טומן בחובו אתגרים, כגון טיפול בעלויות משלוח וניהול מלאי, אך חשוב לפחות להציג את המוצרים שלך באתר שלך.קחו בחשבון זאת: בעוד שקונים ביצעו 51% מהרכישות שלהם באופן מקוון ( נכון ל 2017 )  , עדיין ישנם כמעט 50% מהקונים שביצעו רכישה בחנות.

גם אם צרכן רואה את המוצרים שלך באופן מקוון ולא קונה אותם, סביר יותר שהם יזכרו את העסק שלך בפעם הבאה שהוא יזדקק למה שאתה מוכר.

  •  שפר את אמינות העסק שלך

הקמת אתר מוכיחה את אמינותך. זה מרגיע משתמשים כי העסק שלך לגיטימי ומסביר לגולשים מדוע העסק שלך הוא ייחודי ובעל ערך.

  •  איסוף מידע על לקוחות

    אתר עסקי הוא פלטפורמה ללמוד על הקהל שלך (ועל הקהל הפוטנציאלי שלך).
    זה פותח הזדמנות לאסוף מידע על הלקוחות שלך ואז להתאים את האינטראקציות שלך להעדפות שלהם.
    לדוגמה, אספו כתובות דוא"ל של מבקרי האתר כדי ללמוד מי על מי שמבקר באתר שלך.
    לאחר מכן, תקשרו איתם באמצעות ניוזלטר .
    השתמשו ברשימת הדוא"ל הזו כדי לשתף מבצעים כללים  והטבות מיוחדות  ללקוחות וכדי לפרסם מוצרים או הצעות חדשות.

 

אתרי אינטרנט הם השקעות כדאיות לעסקים קטנים אתרים חשובים לכל עסק, גדול או קטן.

הם עוזרים לך להימצא באופן מקוון על ידי לקוחות פוטנציאליים, להתחבר ללקוחות קיימים ישירות דרך מדיה חברתית ודוא"ל ומשווקים את המוצרים / השירותים שלך.

מעוניינים באתר שעובד? דברו איתנו