בחרו עמוד

איך לייצר תעבורה גדולה יותר לאתר שלכם

אחד מנושאי החיפוש השכיחים ביותר בקרב קמעונאים או כל סוג של בעלי עסקים הוא כיצד להגדיל את תעבורת הגולשים באתר העסקי שלהם

הגידול בתחרות הדיגיטלית, מביא איתו צורך גדול לפתות לקוחות. אבל זה אפשרי רק אחרי שהצלחתם לגרום להם לבקר באתר שלכם.

לפניכם כמה עצות פשוטות ליישום, היכולות לייצר תנועה רבה יותר באתר האינטרנט שלכם באופן מתמשך ומתקדם.

תמיד מומלץ אפשרות להעסיק מפתחי וורדפרס או אנשי קידום מקצועיים שיכולים לדאוג עבורכם לחלק ניכר מה- SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אך יחד עם זאת עליכם  גם לפעול על פי כללים מסוימים התורמים לאותו מאמץ.

במקרים רבים המאמץ הזה יכול להניב תוצאות שיספקו את הצרכים שלכם. 

אז בואו ניראה מה באפשרותכם לעשות כדי להגביר את החשיפה והתנועה באתר הוורדפרס שלכם :

בלוג, בלוג ובלוג

התוכן הוא המלך בעולם הדיגיטלי. ודאי שמעתם את הביטוי הזה בעבר. עם הזמן, מעמדו של התוכן כגורם המשפיע ביותר בתחום האופטומיזציה – הולך ומתחזק.

לכן בדיוק חשוב מאוד לרענן באופן קבוע את האתר בבלוג מאמרים בתחום בו אתם מתעסקים.  

זה יעזור לכם למשוך קהל חדש לאתר שלכם , יגביר את האמינות והמקצועית שלכם מול הגולשים ובמקרים רבים אנשים יתייחסו גם למוצרים / שירותים שלכם – אם תכוונו אותם לשם. ( עצות מעשיות לבניית אתר בצורה נכונה תוכלו למצוא במאמר 'טיפים לבניית אתר מצליח')

השתמשו במילות מפתח ותגיות מתאימות

יצירת תוכן ופרסום בלוגים באתר שלכם אינה מספיקה אם לא הכנסתם מילות מפתח מתאימות עבור כל מאמר. מילות מפתח הן ביטויי הטקסט שמשתמשים מכניסים למנועי החיפוש כדי להשיג תוצאות.

אם התוכן שלכם חסר במילות מפתח אלה, מנועי חיפוש לא יזהו את המאמר שלכם כרלונטי לתוצאות החיפוש עבור המשתמשים. לכן, חשוב לחפש מילות מפתח מתאימות ולשלב אותן בתוכן בגוף התוכן.

התנהלות דומה יש גם בשימוש בתגיות. נסו לשייך את הפוסטים שלכם לתגיות וקטגוריות מתאימות, כך שאנשים יוכלו למצוא אותם בלי יותר מידי מאמץ. יחד עם זאת אל תגזימו, כדאי להסתפק במגבלה של 15 תגיות (שהציעו בעיקר משווקים) לאתר וורדפרס שלך.

מאמץ יתר יכול להסב תוצאות הפוכות.

שיתוף מדיה חברתית

השתמשו בפלטפורמת רשת חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק כדי ליצור קשרים עם הקהל. זה גם יאפשר לכם להגדיל את אמון הלקוחות.

חברות קמעונאיות רבות מנהלות דפי מדיה חברתית שבהם הלקוחות יכולים להתעדכן ומשם תוכלו להפנות אותם ישירות לדפי המוצר או השירותים להשלמת הרכישה.

הפנים החדשות הללו של קניות ברשת זוכות להערכה רבה בקרב הצרכנים. הם מעדיפים לחפש את דף המדיה החברתית של המותג ואת הביקורות הרלוונטיות לפני ביצוע רכישה.

בהתאם לקו המוצרים שלכם, נסו לחפש דרכים שונות לשימוש בפלטפורמות המדיה החברתית לטובתכם.

כדאי גם שתאפשרו שיתוף העדכונים באופן אוטומטי כדי לחסוך בזמן . בכך, הלקוחות הקיימים שלכם, כמו גם הקהל החדש, לעולם לא יחמיצו עדכונים שלכם.

התאמה אישית לאופטימיזציה של אתרים

אם אתם נתקלים בבעיות חמורות של תעבורת אינטרנט נמוכה בחנות הוורדפרס שלכם, כדאי להעסיק אנשי וורדפרס מקצועיים שיכולים לבדוק את זה באופן פרטני ומדוייק.

לפעמים האתר שלכם חסר תכונות מסוימות או נצרך שינוי קוד להביא לביצועים טובים.

במקרים כאלה עליכם לבקש עזרה ממומחים ולא לנסות בעצמכם טכניקות אופטימיזציה אקראיות לאתרים , פעולות לא מקצועיות יכולות להסב נזקים מיותרים.

לסיכום

גם לאחר שיישמתם את כל ההמלצות, עדיין קיימת אפשרות של פחות תנועה מזו שציפיתם לה.

ובכן, במקרה כזה אתם צריכים פשוט להירגע ולתת זמן לדברים שיקרו. אחרי הכל, לא ניתן לפתח בסיס צרכני ענק בן לילה.

רבים מהעסקים מולם אתם מתמודדים קיימים ברשת לא מעט שנים. לכן כל שעליכם לעשות הוא להתמיד בשיטות העבודה המומלצות ולא להתייאש מההתחלה האיטית.

מעוניינים באתר שעובד? דברו איתנו