טיפים לבניית חנות אינטרנטית מצליחה – בניית אתרים לעסקים

put your text here

שנת 2020 לימדה בעלי עסקים רבים שחנות אינטרנטית עוזרת לגידול במכירות. רק בחודשי הסגר של מגפת הקורונה חלה עליה של 25% במכירות האון ליין ובעתיד קיים צפי לעלייה נוספת בעוד עשרות אחוזים. אם גם אתם מתכננים להקים חנות אינטרנטית מצליחה או לשדרג חנות אינטרנטית קיימת המדריך המקוצר הזה נוצר עבורכםהנה כמה טיפים שימושיים, שייסעו לכם לעשות זאת נכון.

כיצד לצלם נכון את המוצרים שלכם?

תמונות עוזרות לקהל שלכם לאמוד את טיבו של המוצר, איכותו, קנה המידה שלו ולא פחות חשובמידת ההתאמה שלו לצרכים שלהם. חשוב לשלב בין תמונות פקשוט (תמונות מוצר על רקע לבן עם תאורה בהירה וחזקה מכמה זוויות שונות) לתמונות אווירה, המסייעות ללקוח הגולש באתרכם להבין כיצד, היכן ומתי הוא ישתמש במוצר. הדגישו את הפרטים המיוחדים במוצר שלכם, אם מדובר על תעודת אחריות מקורית, פריט ייחודי וחד פעמי, דגם נדיר או אולי דוגמה (כפתור, רקמה, פאצ', סגר של רוכסן, חיתוך ייחודי ועוד)- תנו את הדגש וצלמו מקרוב, אם ניתןהוסיפו גם סרטון וידאו. מעניין לציין שכבר היום ניתן למצוא פיתוחים רבים המתאימים לאתרים אינטרנטיים של מותגי אופנה, המאפשרים ללקוח הפוטנציאלי להעלות תמונה אישית "ולמדוד" באופן וירטואלי את המוצר. בשנים הקרובות קיימת מגמה לשלב יותר ויותר טכנולוגיות מעולמות המציאות המדומה והרבודה וכדאי לעקוב אחר הפיתוחים בתחום ולהקדים את המתחרים.

השקיעו בחוויית משתמש

כדי להבהיר ללקוחות שלכם מי אתם ובמה אתם עוסקים נדרשות 8 שניות בלבד. הזדמנות אחת לרושם ראשוני, שמשפיע באופן ניכר על זכירות המותג שלכם ועל ההמרה למכירה. באתר הבית הקפידו להיות רלוונטיים ולהציג פריטים עדכניים, המתאימים להלך הרוח והעונה, הדגישו ערכים במלל. כיום קיימים שירותי בניית אתרים לעסקים המתמחים בחוויית שירות ושואפים להעניק למשתמש את החוויה הקרובה ביותר לביקור בחנות פיזית. הם עושים זאת באמצעות תוספים מעניינים כמו צפייה בפריט בגוונים שונים, הגדלת תמונת הפריט בלחיצת כפתור, צירוף טבלת המרת מידות זמינה ונגישה לכל פריט באתר והצגת תהליך המכירה בסרגל המסייע ללקוח להבין באיזה שלב הוא נמצא.

חנות מצליחה היא חנות ממירה – הגדילו המרות

קיימות מספר דרכים להגדלת אחוזי ההמרה באתר שלכם – הראשונה היא קריאה לפעולה: "הקליקו לקולקציה החדשה", "פריטי הsale שלנו מחכים לכם כאן", "לחצו לפריטים החדשים באתר" הן רק חלק מהדוגמאות הרלוונטיות שקוראות לפעולה פשוטה, שמקדמת את המשתמש למצוא את מה שהוא מחפש. דרך נוספת להגדיל המרה מתאפשרת באמצעות הצגת הפריטים האחרונים שהמשתמש צפה בהם בביקורו האחרון באתר. מרחיקי הלכת ייעזרו ב מודעה או דיוור ישיר המציע 10%-7% הנחה נוספים ללקוח אם יממש את המכירה בטווח של יממה. מרחיקי הלכת נעזרים בכלי בינה מלאכותית, המבוססים על העדפות הלקוח ומציגים את הפריטים הקרובים ביותר לצרכיו.