קידום עסקים בדיגיטל – איך לעשות את זה נכון וחכם? עם חברה לבניית אתרים

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שנוכחות דיגיטלית הכרחית ליצירת זרם של מתעניינים ולקוחות חדשים. חלקם מקצים נתח מהתקציב השיווקי לטובת קידום ממומן או אורגני ואחרים מקצים מזמנם ומרצם לטובת יישום מספר צעדים שתורמים לקידום השוטף. כיצד ניתן לקדם את העסק בחוכמה? הנה ארבעה צעדים שכדאי להכיר.

אתר אינטרנט הוא אחד מהנכסים המשמעותיים לעסק שלך

אין ספק שאתר אינטרנט הוא מהערוצים החשובים ביותר לכל עסקולא משנה מה גודלו ומה מיקומו. אתר אינטרנט הוא ערוץ עצמאי, שאם נעשה נכון בסיוע של חברה לבניית אתרים ישקף את ערכי המותג ונותן השירות. לא בכדי אחת מהאמרות המפורסמות ביותר של ביל גייטס מיוחסת לקיום של אתר אינטרנט כמדד לשרידות של עסקים. "עסקים ללא אתר ימצאו עצמם גם ללא פעילות עסקית". מיתוג האתר, הלימה בין מסרים מילוליים וחזותיים ופשטות (ובמילים אחרות: כמה שפחות תוספות שמקשות על התצוגה) תסייע לעסקים למקד את המסרים שלהם ולהתבלט על פני המתחרים.

עזרו ללקוחות שלכם לקנות

אנשים אוהבים לקנות ואנשים אוהבים שמוכרים להם את מה שהם צריכים. עזרו ללקוחות שלכם לקנות וצרו עבורם אתרים שנותנים להם את המידע הנחוץ להם, נסו לשחזר את התהליך בו הלקוח נכנס לחנות, היכן הוא עובר, אילו שאלות הוא שואל את המוכר ואיזה מוצר ישלים עבורו את חווית הקניה. חברה לבניית אתרים תסייע לכם לאפיין אתר סחר או אתר תדמיתישיווקי שעוזר ללקוח שלכם למצוא את מה שהוא צריך במהירות וביעילות.

בנו מערכות יחסים – לא לינקים

לפני קצת יותר מעשור הרשתות החברתיות שינו לחלוטין את חווית הגלישה, אם עד לשנת 2007 רוב החיפוש נעשה באמצעות פורומים או פרסומים מפה לאוזן, הרי שכעת מכירות רבות נעשות בקבוצות פייסבוק, אינסטגרם וואטסאפ המתמחות בתחום מסוים. עבור עסקים רבים מדובר בהזדמנות פז להציג את תחום המומחיות שלהם. כל שעליהם לעשות הוא לאתר את אותן קבוצות המתכתבות עם עולם התוכן ולהעשיר אותןהם יכולים לעשות זאת באמצעות מתן זווית חשיבה חדשה לסוגיה יום יומית, לתרגם מאמר איכותי, לעורר דיון ולענות לשאלות חברי הקבוצה באדיבות ומקצועיות. עסקים שישקיעו כחצי שעה ביום בפעילות קידום אורגנית במסגרת קבוצות וערוצים ברשתות החברתיות יוכלו לזכות בתהודה ולהיתפש כמומחים בתחומם.

אחידות

בעידן של הצפת מסרים – פשטות ואחידות יתרמו לזכירות המותג שלכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות שמירה על קו העיצובי המאפיין את המותג שלכם, הלימה בין המסרים החזותיים באתר הבית לרשתות החברתיות שלכם, בחירה של שם קליט (דומיין נכון יתרום לגידול במכירות) ופניה ישירה ללקוח לבצע פעולה (ללחוץ, לכתוב, לצלצל, לשתף) אין לדעת מי "קורא" אתכם ברגע זה ממש וכמה המסר שלכם מתאים לצרכים שלושמירה על אחידות תורמת לזהות העסקית שלכם.