הקמת אתר אינטרנט למכירות – איך לשווק את החנות שלך באינטרנט?

put your text here

החנות האינטרנטית היא משאב עסקי משמעותי, המהווה המשך ישיר לחנות הפיזית או יכולה לעמוד בפני עצמה. שיווק נכון של החנות מניב ערך רב ומסייע לעסק להגיע לקהל חדש ומגוון. כיצד תוכלו לעשות זאת נכון? הנה כמה פעולות מועילות, שתוכלו לעשות כבר מעכשיו.

קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש

בין אם יש ברשותכם חנות עצמאית על מערכת וורדפרס או וויקס, חנות שהיא חלק מאתר סחר גדול או חנות בתוך מערכת סגורה כמו שופיפי תוכלו לקדם אותה במנועי חיפוש באמצעות ביטויי מפתח המשמעותיים לתחום העשייה שלכם. את ביטויי המפתח תוכלו לשלב בתוכן האתר, במאמרים ובתיאורי המוצר. הקמת אתר אינטרנט למכירות המבוסס על וורדפרס יאפשר לכם להשתמש בקודים מסוימים שיביאו לכך שמנועי החיפוש יציגו את האתר שלכם כאשר הלקוח מחפש את השירות או המוצר שאתם מציעים (ניתן להוסיף את הקודים באופן עצמאי או בסיועו של מקדם אתרים אורגני)

קידום חנות אינטרנטית ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הן מנוע עוצמתי לחשיפה ללקוחות חדשים ותוכלו להיעזר בהן לקידום החנות שלכם בכמה אופנים:
1.
הוסיפו קישור ישיר לאתר המכירות שלכם בכל ערוץ דיגיטליבמקום בולט ומרכזי (שורת הביוגרפיה באינסטגרם, קישור בסטורי (מעל ל 10,000 עוקבים או בפרסום ממומן) ועמוד הבית בדף הפייסבוק והלינקדאין

2. העלו פוסטים התומכים בעשייה שלכם, הציגו קולקציות חדשות, הזמינו להצטרף למועדון הלקוחות שלכם, הציעו הטבת הצטרפות, עודדו אנשים לעקוב אחריכם כדי לקבל עדכונים על מבצעים, הטבות וכמובן פרסמו תוכן מעניין שיעצים את חווית השימוש במוצרים שלכם וייסע להם להתחבר למותג שהקמתם.

שימור לקוחות וחווית קניה

עסקים מפיקים תועלת רבה מלקוחות חוזרים, אלו כבר נחשפו למוצרים, נהנו מהשירות ומוכנים בבוא העת לרכוש שוב ושוב. אך יחד עם זאת גם הלקוחות הנאמנים ביותר יכולים להפחית את היקף הרכישות או אף לעבור למתחרים אם יקבלו הצעה משתלמת יותר ולכן באמצעות החנות האינטרנטית שלכם תוכלו לתת תמריץ ולשפר את חווית הקניה בצעדים קטנים המכוונים למוטיבציה הפנימית של הלקוחובמילים אחרותלתחושת ההגשמה העצמית שהוא יחווה באמצעות המותג שלכם. כמו למשל: לשבח את טעמם של הקונים בעת סיום ההזמנה, להציע הטבות פרטניות בימים מיוחדים, לאפשר ללקוח לצבור נקודות וליהנות מכפל הנחות ולקשר את המותג שלכם אל עולמות תוכן המשיקים להוויה ולמהות אותה לקוחותיכם מעוניינים להביא לחייהםאיכות, קדמה, טכנולוגיה, חיי קהילה ועוד.

סרטוני וידאו, הדגמות, תוכן ממומן באתרי החדשות

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אבל סרטון וידאו איכותי שווה עשרות אלפי הקלקות. צרו סרטוני וידאו בהם אתם מדגימים את אופן השימוש במוצרים שלכם, מדברים על השירותים שלכם או מדריכים אודות נושאים הקשורים לעולם העסקי שלכם. תוכלו לשלב סרטונים אלו במאמרים או כתבות אודותיכם, שיתפרסמו באתרי החדשות הגדולים וייסעו לקהל חדש להיחשף למותג שלכם בעיתוי ובהקשר הנכון.