בניית אתר אינטרנט – כיצד לכתוב עמוד אודות לאתר האינטרנט שלכם

עמוד האודות הוא הדף המרכזי של העסק תפקידו להציג את מהות העסק והדמויות הנמצאות בחזית העשייה. על אף שנהוג לחשוב שישנו מבנה קבוע העומד מאחורי עמוד האודות, אין הדבר נכון בהכרחשכן דווקא בעמוד זה בעל העסק או החברה יכולים להדגיש את ההבדל ביניהם לבין המתחרים ולחזק את הבחירה בהם. כיצד לכתוב עמוד אודות בצורה נכונה? הנה כמה עצות שימושיות.

בחירת "טון" הכתיבה

"טון הכתיבה" הוא אחד מהצעדים המקדימים בטרם בניית אתר אינטרנט. כיוון ש"טון" האתר יכתיב את המיתוג, המבנה וה "זרימה" שבו. לאתרים העוסקים או קשורים לעולמות ה"וולנס" וה"לייף סטייל" יתאים "טון" רך, המלווה לעיתים בסיפור אישי, השראה והתמקדות בחוויה, אתרים הכפופים לכללי אתיקה כמו אתרים בעולמות המשפט והפיננסים יאופיינו בטון רשמי יותר ויתמקדו בעשייה המקצועית.

העיתוי בו הקהל פונה אליכם ומה יש לכם להציע

ציינו את נקודות הזמן או האירועים המובילים את הקהל שלכם לחפש את שירותכם. אם למשל הינכם עוסקים בתיווך הרי שקהל הרלוונטי אליכם הוא קהל המחפש נכס לרכישה או להשכרה או לחילופין מחפש להשכיר נכס או למכור. אפשר לשאול שאלה של ממש ולענות עליה: כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם? או מה יש לנו להציע לכם? זה מקובל בהחלט ותורם לשמירה על תקשורת נגישה.

למה אתם? או למה אתכם?

עמוד אודות לא יהיה שלם לחלוטין ללא מתן מענה לשאלה זו. למה אתכם? או לחילופין למה לבחור במוצר שלכם? זה המקום לדבר על הערכים שהובילו אתכם לעסוק במקצוע או להקים את המותג שלכם, לספר על היתרונות, החשיבה מאחורי פיתוח המוצרים והתוצאות שרציתם לקבל או לראות בזכות השימוש בשירותים או במוצרים שלכם.

איפה ניתן להשיג אתכם ?

גם בעמוד האודות חשוב להוסיף קישור או להשאיר מקום המציג את דרכי התקשורת אליכם בין אם מדובר על כתובת דואר אלקטרוני, כתובת משרד/ בית עסק/ מפעל, טלפון, פקס, ערוצים דיגיטליים נוספים ברשתות החברתיות ואפילו קישור לשיחה ישירה בוואטסאפ. המרות רבות מתרחשות לאחר שמבינים את מהות העסק ורוצים "להרים את המסך" ולהתקדם לבחינת רכישה או התקשרות.

מי אתם?

השאירו מספר שורות לספר על עצמכם, מי אתם, ולמה אתם עוסקים בתחום שבחרתם, איך זה פוגש את עולם הערכים שלכם ומביא משמעות לחייכם. זוהי דרך פשוטה ונגישה לבדל את עצמכם בעידן בו התחרות גואה וסביבכם יש אלפי בעלי עסקים המציעים שירות דומה לשלכם. אל תחששו להיות מקוריים או להיתפש בחוסר רשמיות, לבסוף מאחורי המקצוע יש אדם שבא להגשים מהות מסוימת דרך תחום העשייה שלותנו למהות הזאת את המקום הראוי לה.

לסיכום, עמוד אודות איכותי נועד להציג את תחומי העשייה ולסייע לכם להדגיש את היתרונות, נקודות הבידול והשירותים שאתם מעניקים. השקיעו מחשבה מקדימה במסרים בטון הכתיבה שבהם יועברו וזכרו להוסיף פרטי התקשרות שייסעו לקהל שלכם לפנות אליכם בעיתוי הנכון.