בניית אתר אינטרנט לעסקים – העמודים שכל אחד צריך

אתר הבית משמש כקבלת הפנים הדיגיטלית לעסק, באמצעותו ניתן להגיע אל קהלים חדשים ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים. בין אם אתה נותן שירות ובין אם יש ברשותך חנות חשוב שהאתר יעביר כמה שיותר מידע שיאפשר למבקרים להבין מי אתה, אילו שירותים אתה נותן או אילו מוצרים אתה מוכר וכיצד ניתן ליצור איתך קשר. הנה חמשת העמודים שמומלץ לשלב בכל אתר עסקי.

עמוד הבית

העמוד המרכזי באתר בו מתרכזת "עיקר ההתרחשות" הרושם שיתקבל מעמוד הבית יקבע עם המבקר ימשיך לגלוש או יעזוב את האתר. את עמוד הבית יש לערוך מנקודת המבט של הלקוח: איזה מידע ירצה לקבל? ובאיזה עיתוי? עמוד תוכן איכותי הוא זה המאפשר להבין את מהות העסק והקהל אליו הוא פונה בשניות ספורות. מה כדאי לכלול בעמוד הבית?
את הלוגו העסקי, כמה מילים אודות העסק והפילוסופיה העומדת מאחוריו, תמונה מובילה סמוך לכותרת הדף, פירוט אודות שירותי העסק או קטגוריות המוצרים (עם קישורים פנימיים לחנות האינטרנטית) המלצות ואפשרות ליצירת קשר.

אודות

בשונה מעמוד הבית, שמטרתו להעביר מידע תמציתי בנוגע למהות העסק הרי שעמוד האודות מהווה הזדמנות לשיתוף הפילוסופיה המניעה את העסק, החזון העסקי והמטרות המובילות את העסק וכיצד אלו עשויות לסייע לקהל המתעניין בשירותים או במוצרים. היכולת לספר סיפור חיוניות לדף זה ובאמצעותה ניתן לחבר את הקהל לערכי המותג, להצטרף למסע העסקי ולשתף את הבשורה אם משפחה וחברים. טיפ חשוב: גם עסקים המעוניינים לשמור על נימה רשמית ייהנו מתמורות חיוביות אם יבחרו בשפה, אשר פונה אל הרגש ומחברת את הקורא לחזון ולערכי המותג ולסיפור העומד מאחורי הקמת המותג.

עמוד שירותים או מוצרים

בניית אתר אינטרנט לא תהיה שלמה ללא עמוד שירותים או מוצרים. מטרת עמוד זה היא להפוך מבקר אקראי לרוכש מתמיד ולכן חשוב לשים דגש לשיפור מתמיד בחווית הלקוח וזאת ניתן לעשות בשלושה אופנים:
1.
התמקדות ביתרונות המוצר ותרומותו ללקוחות במקום התמקדות בפרטים הטכניים.
2.
צילומים איכותייםהמציגים את המוצר ממספר זוויות, מאפשרים הגדלה והקטנה ומספרים סיפור מלא חיים בנוגע לתחושות שחוו הקונים לאחר שירכשו את המוצר.
3.
התמצאות קלההמאפשרת מעבר מהיר בין קטגוריות, בניית הצעות שיווקיות בתוך דף המכירה ( למשל פריטים דומים או פריטים משלימים) ויכולת ניווט פשוטה.

בלוג

הבלוג הוא הפלטפורמה להעמקת השיח עם הקהל, זה המקום לעדכן אודות שיפורים טכנולוגיים או לספר על מגמות חדשות בנוגע לתחום העיסוק שלך ולהגיע לקוראים באמצעות מתן מענה לשאלות הנשאלות בתגובות לפוסטים שפורסמו. הבלוג הוא גם האמצעי להפגין את הידע והמומחיות העסקית שלך, להעניק השראה ולקדם מוצרים באמצעות כתבות או מאמרים העוסקים בעולמות התוכן המקיפים את תחום עיסוקך.

דף יצירת קשר

תקשורת מאפשרת לבנות מערכות יחסים יציבות עם הלקוחות שלך. באמצעות דף זה ניתן ללמוד רבות אודות הרצונות והצרכים שלהם מהשירותים או המוצרים שלך. בנוסף דף יצירת הקשר מהווה פתח לקבל משוב חוזר. בדף זה חשוב לכלול הזמנה ליצירת קשר, טופס אינטרנטי למילוי, טלפונים וכתובת דואר אלקטרוני.